CONTOH LAPORAN KAGIATAN BAHASA SUNDA
LAPORAN KEGIATAN SUNDA

LAPORAN KAGIATAN TENTANG WISATA LALAMPAHAN SUNDA

LAPORAN KAGIATAN TENTANG WISATA LALAMPAHAN SUNDA
LAPORAN KAGIATAN TENTANG WISATA LALAMPAHAN SUNDA

LAPORAN KAGIATAN TENTANG WISATA LALAMPAHAN SUNDA

Assalamualaikum wr wb
Terimakasih sudah berkunjung ke halaman blog ini.
Selamat datang di
bahasasunda.id. Perkenalkan blog ini berisi materi-materi pelajaran bahasa Sunda yang dikemas dalam media audio-visual untuk memberikan kesan belajar yang menyenangkan, mudah dipahami, dan memberikan banyak informasi baru kepada pengunjung.

Tidak hanya blog saja, bahasasunda.id pun memiliki youtube channel, yang berisi video-video edukasi mengenai pembelajaran bahasa Sunda. Kalian bisa kunjungi youtube channel dengan klik link di bawah ini.
www.youtube.com/c/bahasasundaidGemanakarnale

Jika ada pertanyaan seputar LAPORAN KAGIATAN TENTANG WISATA LALAMPAHAN SUNDA yang kurang dipahami, kalian bisa memberikan komentar, silahkan jangan ragu untuk mengisi kolom komentar di bawah.

Semoga dengan adanya blog ini bisa memberikan manfaat bagi kalian semua.
Selamat belajar
LAPORAN KAGIATAN TENTANG WISATA LALAMPAHAN SUNDA.

LAPORAN KAGIATAN TENTANG WISATA LALAMPAHAN SUNDA
LAPORAN KAGIATAN TENTANG WISATA LALAMPAHAN SUNDA

LAPORAN KAGIATAN TENTANG WISATA LALAMPAHAN SUNDA

Ka Paris Usum Tiris
Ku: Mang Jamal

Bisa ulin ka Paris téh kabeneran. Batur saimah kos nu keur sakola tingkat master di Universiteit Leiden, taun kamari nganjang ka Paris.

Manéhna nyaritakeun cara miang ti Leiden ka Paris bari waragadna kaitung murah. Maké beus wisata Eurolines, tapi kudu pesen tiket 6 anggalna. Nya pesen téh pertengahan Nopember 2009 pikeun indit tanggal 9 Januari, balik 12 Januari 2010, keur soranganeun.

Harga tiket 39 euro, meulina ngaliwatan internet, ti situs eurolines.com. Tikétna dikirim liwat surélék (e-mail) terus dicitak ku urang pikeun bukti ka supir beus.

Kabeneran deuih, di Paris teu kudu nyéwa kamar hotél, sabab aya babaturan, Ratna Agustina, dosén Planologi Iténas jeung carogéna, Eko Budi Setiawan, duanana keur neruskeun sakola program doktor di Université Paris. Eta kulawarga nginjeumkeun kamer Nara, anakna nu karék 2 SD, pikeun kuring saré salila di Paris.

Poéan indit, miang heula ka Den Haag, sabab beus ngajemput panumpang di terminal beus kota luhureun setasion karéta Den Haag CS. Jok beus teu pinuh. Beus kaluar ti kota, nyemprung di jalan raya antar-nagara. Jam tujuhan peuting, nepi ka terminal beus internasional Gallieni, Paris Kalér.

Eko geus nyampak rék ngajemput, terus nuturkeun manéhna ka setasion karéta métro handapeun terminal beus. Métro téh karéta kota Paris nu rélna lolobana di jero taneuh (torowongan). Ti dinya naék métro tujuan setasion Fort d’Aubervilliers, terus leumpang ka apartemén. Cara umumna paimahan di Éropah, imah di Paris umumna apartemén atawa flat nu rata-rata jangkungna 4-6 lantéy.

Isukna, poé Minggu, piknik dimimitian bari hawa keukeuh tiis. Tujuan munggaran tangtuna munara Effel téa. Indit téh maké métro deui, dua kali ganti. Turun di stasion Trocadero, hanjat ka beungeut tabeuh. Teu lilla nepi ka lapangan témbok Palais de Chaillot nu sawaréh katutup salju ipis sésa peuting. Loba jelema ngagimbung.

Ti éta lapang bréh munara Eiffel ngajega ti kajauhan. Antara lapang témbok jeung Eiffel, ngampar taman katutup salju jeung balong gedé nu caina beku. Deukeut taman aya nu daragang miniatur munara Eiffel tina beusi, diampran plastik.

Sanggeus meuntas jalan, srog wé nepi ka handapeun munara Eiffel. Ditawaran naék ku Ratna, tapi haté teu méréan. Rumasa ka Monumen Nasional (Monas) di Jakarta ogé acan. Alesan séjén, nénjo nu antri panjang ngaléor siga oray, beuki teu kabita naék téh.

Gigireun jalan deukeut munara Eiffel aya walungan Seine nu meulah kota Paris Malah aya pangkalan parahu turis ‘vedettes de paris pikeun turis lalayaran diéta walungan. Parahu turis mah dingding sakuliringna kaca, di dék aya korsi ngajajar: Dina parahu aya informasi ku basa Inggris ngeunaan tiap gedong penting antik sii walungan Seine jeung jambatan nu kaliwatan. Di antarana baé aya jambatan nu dilandih jambatan présiden Cenah sabab éta jambatan ngahubungkeun kantor présidén jeung perdana menteri Terus aya museum D’Orsay, nu ngoléksi seni lukis moderen, terus gedong parlemén. Ogé aya kasebut ‘imah pangleutikna’ di Paris, mangrupa flat tilu lantéy nu legana sigana ukur tilu méteran, diapit ku apartemen. Ieu imah kungsi dicicingan ku Albert Camus, pangarang Perancis kasohor.

Sisi walungan ditembok batu nu jangkung na 3-4 méteran tina beungeut cai Parahu terus maju ngaliwatan pulo di tengah walungan Seine tempat gereja Notre Dame. Teu lila, parahu muter, balik deui nepi ka pangkalan

Lalampahan diteruskeun maké beus kota ka Quartier Latin, wewangkon kasohor tempat mahasiswa, sabab aya kampus Sorbonne Université Paris IV, Ecole Normale Surpérieure, École des Mines jeung kampus séjénna. Disebut Latin Quartier sabab cek si cenah baheula di ieu wewengkon basa dipakéna téh Latin, malah dianggap basa resmi di dinya nepi ka taun 1793. Sigana sabab harita paélmuan di paguron luhur loba maké basa Latin Bérés dahar beurang, neruskeun lamapahan ka Pantheon terus ka Sorbonne nempo wangunan pabukon nu antik

Poé geus sareupna basa nepi ka lapangan hareupeun Notre Dame. Ratna jeung Nara balik ti heula. Lalampahan diteruskeun jeung Éko ka museum Louvre. Wangunan museum Louvre asalna mah karaton raja, dijieun museum taun 1793. Taun 1980-an, ku Présiden Mitterand ditambahan di tengah lapangna ku tempat asup model piramid kaca nu jangkungna 21 méter. leu piramid jeung wangunan di handapna dirancang ku I.M Pei, arsiték amérika wedalan Cina. Tah di ieu museum pisan sisimpenna lukisan karya Leonardo da Vinci nu kasohor, Monalisa.

Jalan-jalan peuting nepi ka Arch de Triomphe, ngaliwatan gedong Opra karya arsitek Charles Garnier. Éta gedong téh diadegkeun taun 1861-1876 jaman Napoleon III. Cenah bisa nampung 2.000 nu lalajo. Ari Arch de Triomphe mangrupa wangunan témbok gerbang nu jangkungna sarua jeung wangunan 16 lantéy, dirancang ku arsiték Jean Francois Chalgrin, titahan Napoléon. Diwangun tahun 1810-1836. Handapeuna éta monumén aya ‘tombe du soldat inconnu’ alias ‘makam pahlawan teu dipikawanoh jeung obor luhureunana.

leu monumen dijieun pikeun miéling pahlawan perang téh di kurilingan jalan Place de l’Etoile nu memang buleud. leu jalan jadi patungtungan sabelas jalan séjén. Pikeun nepi ka dinya, disadiakeun torowongan ti trotoar jalan Champs Elysees.

Poé kadua, jalan-jalan dianteur ku Ratna, da Ékona rék ka kampus, Nara sakola. Tujuan munggaran téh Le Grand Arche di La Defense, maké metro deui. La Defense téh mangrupa wewengkon perkantoran nu pinuh ku gedong-gedong jangkung has perkantoran. Di tengahna lapangan beton nu disebut La Esplanade. Le Grand Arche mangrupa gedong perkantoran nu modélna niru Arch de Triomphe ngan dina wanda modéren jeung leuwih jangkung. leu gedong téh hasil saémbara, nu meunangna Johan Otto Sprickelsen, arsiték Dénmark.

Saterusna nuju ka Pompidou Center, museum abad ka-20 nu ngampihan karya seni jeung desain moderén jeung kontémporér. Di handapeun wangunan aya eskala tor nu ngangkut nu datang nepi ka lantéy pangluhurna. Di lantéy opat jeung lima aya museum seni kontémporér Prancis ti awal taun 1900-an nepi ka kiwari. Di antara koléksina nyaéta karya seni modéren, seni kontémporér, seni grafis, arsitektur jeung desain, fotografi, pilem jeung nu séjénna. Aya deui karya seniman modéren kawentar cara Joan Miro, Pablo Picasso jeung Henry Matisse.

Tujuan pamungkas téh katedral Sacre-Coeur atawa Suci” di pasir Montmarte. Saliwatan mah wangunan katedral téh siga masjid, sabab luhurna maké kubah atawa belenong ngan dipuncakna lain bulan bentang, tapi tanda salib. Ku sabab ayana di pasir, nuju ka éta tempat disadiakeun karéta kabel napi ka gigireun éta katedral. Ti Montmarte pamandangan kota Paris ngampar, sanajan teu cekas da langit ceudeum. Bérés nénjo pamandangan kota, terus asup ka katedral. Patugas méré kodeu sangkankupluk dibuka. Nya kupluk kameumeut téh dibuka, ngajénan nu boga tempat.

Isukna, rebun-rebun ka setasion Fort d’Aubervilliers, naék metro ka setasion Gal lieni, terus ka terminal beus Eurolines, mulang ka Leiden Walanda. Sajajalan pikiran muter. Ngabanding-banding Paris aseli jeung Paris van Java.

Dicutat tina majalah Cupumanik No 81 Taun VII No. 9, April 2010, Kaca 75-79.

LATIHAN SOAL

1. Ka mana lalampahan manehna? Daerah mana waé nu didatangan?
2 Naon sababna manéhna bisa lalampahan ka Paris?
3. Kumaha kaayaan di Kota Paris nu dicaritakeun ku manéhna?
4 Naon waé nu aya di Pompidon Center?
5. Naon bédana cara tumpak beus di Paris jeung di urang?


Bagaimana??? Penjelasan mengenai materi di atas dapat dipahami dengan baik??? jika masih belum paham, kalian bisa memberikan pertanyaan dengan mengisi komentar di bawah atau bisa juga mengunjungi postingan mengenai LAPORAN KAGIATAN TENTANG WISATA LALAMPAHAN SUNDA lainnya atau langsung cari saja keyword materi yang kalian cari di bawah ini:

LINK KUMPULAN MATERI LAPORAN KAGIATAN SUNDA LENGKAP
https://bahasasunda.id/category/materi-pembelajaran/materi-laporan-kagiatan-sunda/

LINK 15+ KUMPULAN CONTOH LAPORAN KAGIATAN SUNDA LENGKAP
https://bahasasunda.id/category/laporan-kegiatan/

LINK 50+ KUMPULAN SOAL LAPORAN KAGIATAN SUNDA LENGKAP
https://bahasasunda.id/category/kumpulan-soal-basa-sunda/


Jika blog ini bisa memberikan banyak manfaat, jangan lupa untuk dukung blog ini dengan cara like, comment, dan share ke teman-teman kalian.

Jangan lupa untuk bergabung dalam group belajar bahasa Sunda husus siswa se-Jabar, dengan klik link di bawah ini
:
WHATSAPP
TELEGRAM
LINE
FACEBOOK
INSTAGRAM
YOUTUBE


Mari kita sama-sama bangun blog ini supaya bisa lebih berkembang lagi dan memberikan banyak ilmu yang bermanfaat bagi kalian semua.
Terimakasih
.


BAHASASUNDA.ID

BUKU SUMBER:
BUKU RANCAGE DIAJAR BASA SUNDA
BUKU PANGGELAR BASA SUNDA
BUKU CAHARA BASA
BUKU BASA SUNDA URANG
BUKU PAMEKAR DIAJAR BASA SUNDA
BUKU SIMPAY BASA SUNDA
BUKU GAPURA BASA
BUKU WIWAHA BASA
BUKU PRASADA BASA


GOOGLE TRANSLATE

Perhatian! materi ini diterjemahkan oleh mesin penterjemah google translate tanpa adanya post editting, sehingga ketepatan dalam terjemahan masih buruk dan perlu dikembangkan lagi.
Tujuan dari fitur terjemahan ini untuk pengunjunga yang kesulitan memahami materi dan tidak sama sekali mengerti bahasa Sunda atau teman-teman pelajar dari luar Jawa Barat yang sedang belajar bahasa Sunda, fitur terjemahan ini bisa digunakan namun tidak 100% akurat, akan tetapi garis besarnya bisa diambil, daripada tidak mengerti samasekali.
Kedepanya mudah-mudahan admin punya waktu sehingga bisa mengoptimalkan fitur terjemahannya sendiri, dengan begitu pengunjung bisa mempelajari materi dalam bahasa Indonesia.

LAPORAN KAGIATAN TENTANG WISATA LALAMPAHAN SUNDA
A. MATERI LAPORAN KEGIATAN

Laporan aktivitas berisi semua yang terkait dengan aktivitas yang telah terjadi. Informasi yang disorot dalam laporan kegiatan terutama difokuskan pada terjadinya kegiatan, biaya, bug atau kontaminan, dan masalah teknis. Bentuk laporan kegiatan Ari adalah formal dan biasanya dibuat oleh organisasi atau lembaga. Di dalamnya Anda harus memuat informasi dan pakta yang dapat dianggap bertanggung jawab atas ketidakhadirannya.
kulit hitam tertentu telah memenangkan kesan apa pun yang seharusnya muncul dalam laporan perjalanan. Beberapa hal yang harus ada dalam laporan kegiatan adalah:

B, BEBERAPA HAL YANG HARUS DILAKUKAN
1. PEMBUKAAN

Konten adalah perantara untuk membawa pembaca ke kasus yang ingin Anda laporkan. Di bagian ini menjelaskan apa penyebabnya karena dalam hal suatu kegiatan, dan rasa terima kasih itu dan selesai menjalankan kegiatan.

Dalam rangka memperingati 20 tahun SUNDALANA VOCATIONAL SCHOOL, osis smk sundalana mengadakan kegiatan seni pertunjukan sunda untuk lingkungan sekolah. Kegiatan ini merupakan pengalih perhatian sekaligus kesempatan untuk menunjukkan keterampilan dan keberanian siswa. Selain itu, acara ini mendukung program penangguhan hari Rabu yang diadakan oleh pemerintah daerah. Diharapkan untuk mengembangkan kebanggaan dan semangat para siswa sehingga dapat memelihara seni cinta tradisional. Dalam pertunjukan ini, tiga paket hadiah disediakan untuk kategori “pemain favorit”, pengendara sepeda motor “, dan” pembeli “.

2. WAKTU DAN TEMPAT ACARA

Ini perlu dalam laporan jadi malas kapan dan di mana kegiatan tersebut sedang berlangsung. misalnya seperti ini

Kegiatan ini diadakan pada tanggal 31 Mei 2017, mulai pukul 08.00 – 11.00 di auditorium (aula) SMK Sundalana. Jl. Garut No. 2 kota bandung.

3. PESERTA

jika kegiatannya adalah perjalanan yang disebutkan sudah cukup berapa orang dan siapa saja peserta. Contohnya adalah sebagai berikut

Peserta dalam kegiatan ini adalah semua siswa dari setiap kelas dan departemen, dengan perwakilan terdaftar untuk setiap kelompok dari setiap kelas total 60 orang.
Kelas X: 4 kelompok,
total 20 orang
Kelas XI: 4 kelompok, total
20 orang
Kelas XII: 3 kelompok,
total 20 orang

4. BIAYA

Ini menggambarkan dari mana dana berasal, perincian biaya dan jumlahnya. Ini adalah sesuatu yang penting untuk melaporkan berapa banyak dana yang diterima dan dibelanjakan. Tentu saja harus sesuai dengan situasi aktual. Cara terbaik untuk menggunakannya adalah melapor ke donor. Berikut ini adalah contohnya:

Biaya untuk kegiatan ini dikatakan Rp. 3.000.000 adalah sumber anggaran sekolah sebesar Rp 2.000.000 dengan sumbangan dari penerbit penerbit Dunia pustaka jaya Rp. 1.000.000. Harganya di gunakan untuk berbagai keperluan dan pertunjukan. Berikut detailnya:

5. DESKRIPSI

kegiatan dan hasil dipertaruhkan. Di bagian ini, kami menjelaskan terjadinya aktivitas dan hasil di mana aktivitas selesai. Urutan peristiwa dan siapa yang mengisi fi perlu harus sesuai dengan praktik. Ini adalah bagian yang sangat penting, karena bermain ya atau tidak baik dan buruk terjadi suatu kegiatan. Akhirnya payus sangat banyak jika di lengkapi dengan foto-foto yang berkaitan dengan kegiatan tersebut. Contohnya adalah sebagai berikut:

Kegiatan kinerja berlangsung dengan dibagi menjadi tiga sesi pertama untuk kelas X, sesi kedua untuk kelas XI, dan sesi ketiga untuk kelas XII.
Setiap adegan grup didokumentasikan sebagai video dan potret diikuti dengan membuat DVD dan album foto. selama menonton.
Juara 1 (kelas X)
Dalam grup ini bermain empat grup, yaitu grup 1 memainkan berbagai permainan anak-anak lemur, grup 2 bermain seni grup 3 bermain rampak rampak harpa, dan grup 4 bermain daging kawih.

Posisi Kedua (kelas XI)
Ada empat kelompok yang memainkan berbagai seni R & B dalam sesi ini.

Lulus ke -3 (kelas XII)
Dalam sesi ini, tiga kelompok semuanya bermain drama dongeng atau cerita legendaris dari Tatar Sunda. Kelompok 1 memainkan drama dari awal bagendit dan kelompok 3 memainkan drama sangkuriang.
penghargaan
Grup yang dipilih untuk setiap kategori adalah:

  1. Kelompok 3 dari kelqs X yang memainkan game kedua, dianugerahi penampil faporit
  2. Kelompok 4 kelas XI membuat angklung diberikan kepada pengendara sepeda motor

grup 1 dari kelas XII yang memainkan drama monyet karung dianugerahi pemeran.

6. PENUTUP

Bagian penutup dari konten adalah akhir dari laporan, konten dapat disimpulkan, sarqn dan mudah dimengerti yang mengkompilasi laporan kepada semua pihak yang telah mendukung kegiatan tersebut Misalnya:
semua kegiatan umumnya berlangsung dengan lancar sesuai dengan desain yang telah dibuat sebelumnya. Masing-masing kelompok tampaknya peduli sebanyak mungkin untuk memberikan pesan yang baik kepada semua yang menonton. semoga bisa menjadi bahan evaluasi untuk melakukan kegiatan yang diharapka
Panitia ingin mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang telah mendukung kegiatan ini. Semoga Allah swt menghargai semua perbuatan baik. aminnn …..

C. MEMBUAT RENCANA KEGIATAN

Untuk menyusun laporan kegiatan ada beberapa rencana yang dapat diimplementasikan. Tetapi menyusun laporan itu tidak perlu. Desainnya dapat disesuaikan dengan kebutuhan apa pun. Perhatikan langkah-langkah berikut dalam membuat desain laporan:

  1. Identifikasi dan identifikasi latar belakang untuk melakukan kegiatan tersebut.
  2. Identifikasi dan identifikasi tujuan atau maksud untuk melakukan kegiatan tersebut.
  3. Identifikasi peristiwa penting yang terjadi selama pelaksanaan kegiatan.
  4. Atur berbagai informasi yang gila ketika melakukan aktivitas tersebut.
  5. Siapkan data pendukung, seperti foto, daftar peserta, jadwal kegiatan, dan sebagainya.
  6. Atur berbagai informasi ke dalam laporan yang sistematis dan ringkas.


error: Content is protected !!